Правила поведінки здобувачів освіти Рожищенського НРЦ

 

ПОГОДЖЕНО                                                            ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова профкому                                                 Директор центру

_____________ О.О. Романюк                              ______________ Т.М. Сітовська

«___» _________ 20_____р.                               «___» _________ 20_____р.               

 

 ПОГОДЖЕНО

Голова Ради Центру 

____________  З.В. Сенюк

«___» _________ 20_____р.

 

 

Правила

 поведінки здобувачів освіти

 Рожищенського навчально-реабілітаційного центру

І. Загальні положення

 1.1. Дані Правила визначають основні права, обов’язки та норми поведінки  здобувачів освіти  Рожищенського навчально-реабілітаційного центру.

1.2. Правила розроблено на підставі Міжнародної Конвенції з прав дитини, Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та інших законодавчих актів; Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Положенням про навчально-реабілітаційний центр, Статуту закладу освіти.

1.3 Метою створення даних Правил є:

 - створення ділової та робочої атмосфери під час освітнього процесу;

- виховання в учнів дисциплінованості та громадянської самосвідомості;

- формування розуміння морально-етичних норм поведінки у суспільстві;

 - формування безпечного освітнього середовища та виконання санітарно- гігієнічних вимог;

- формування відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій школи

ІІ. Права та обов’язки здобувачів освіти

1. Здобувачі освіти мають право на :

- якісну  та доступну освіту, відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку;

- здобуття відповідного рівня  загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого освітнього  процесу в комплексі з психолого-педагогічною, медичною, фізичною, соціальною реабілітацією;

- справедливе та об'єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- безоплатне користування  реабілітаційними  послугами  відповідно до  індивідуальної програми  реабілітації дитини-інваліда;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької,  діяльності, тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю здобувача освіти;

- отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

- доступ до публічних освітніх та інформаційних ресурсів, у тому числі в мережі Інтернет, електронних підручників та інших мультимедійних навчальних ресурсів;

- безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками всіх здобувачів повної загальної середньої освіти;

- трудову діяльність у позанавчальний час;

- безоплатне користування спортивним інвентарем та обладнанням, засобами навчання та іншим навчальним приладдям, іграшками та іграми, матеріалами для розвитку індивідуальних творчих здібностей,  гурткової  роботи, виробами медичного призначення, технічним та іншим реабілітаційним обладнанням, засобами індивідуальної корекції на час перебування в Центрі.

- безоплатне медичне обслуговування, харчування та проживання;

-  навчання, отримання реабілітаційних послуг  без проживання у Центрі;

- безоплатне забезпечення  предметами  гардеробу,  текстильної   білизни   та

предметами  першої  потреби.

2. Здобувачі освіти зобов'язані:

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля;

- повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

- дотримуватися установчих документів, цих Правил поведінки здобувачів освіти

ІІІ. Правила поведінки учнів у закладі освіти

3.1. Загальні правила поведінки добувачів освіти

3.1.1 Учні   Центру мають бути на навчанні   шість днів на тиждень.

3.1.2   За  заявою  батьків або осіб,  які їх замінюють, учні  на  період  канікул,  у  вихідні  та  святкові дні,  а з поважних причин і в інші дні,  можуть виїжджати  додому в супроводі дорослих.

3.1.3  Учні неухильно дотримуються  норм техніки безпеки, правил безпечної поведінки.

3.1.4. Учні ввічливо поводяться з усіма учасниками освітнього процесу: вітаються із працівниками освітнього закладу, батьками та гостями Центру.

3.1.5  Кожен учень має заходити до приміщення навчального корпусу не пізніше 8:50, а о 9:00 має бути в класі, повністю готовим до початку уроків. Під час перерв учні повинні впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно.

3.1.6. Кожен учень має приходити на  навчання з охайною зачіскою, одягнений у  чистий,  випрасуваний  одяг,  у відповідному взутті та залишатися в ньому протягом усього освітнього процесу. Після закінчення уроків  учні повинні повернутися до спального корпусу,  з дозволу педагогів або інших працівників Центру, зайти до спальної кімнати та перевдягтися у повсякденний одяг.

 3.1.7. Відвідування навчальних занять, бібліотеки, їдальні, спортивної зали, перебування у спальній кімнаті   у верхньому одязі не дозволяється.

3.1.8 Учні  під час уроків фізичної культури мають дотримуватись наступного стандарту спортивної форми: спортивний костюм, футболка, спортивне взуття –кеди або кросівки.

3.1.9 Учні мають відвідувати корекційні заняття та реабілітаційні заходи у відведений за графіком час та у відповідному одязі.

3.1.10 Підручники та книги, які учень бере у бібліотеці, є власністю закладу освіти, учні мають їх  повертати наприкінці навчального року.

3.1.11. Учням категорично заборонено приносити до  закладу освіти речі, що не використовуються у освітньому та реабілітаційному  процесах. Не дозволено приносити на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики, піротехнічні вироби, спортивне знаряддя, шкідливі речовини, напої та продукти харчування не для особистого вживання.

3.1.12. Використання мобільних телефонів та планшетів  

Використання мобільних телефонів та планшетів на уроках можливе лише для освітньої мети та з дозволу вчителя. В інших випадках мобільний телефон під час освітнього процесу повинен бути вимкнений або знаходитись на беззвучному режимі. При неодноразовому порушенні цієї вимоги педагог або адміністрація закладу може вилучити телефон в учня  до завершення уроку, заняття, заходу до закінчення навчального дня. Учні несуть персональну відповідальність за зберігання власних мобільних телефонів та інших персональних гаджетів. У закладі забороняється проводити будь-які кіно– фотозйомку особистими телекомунікаційних засобів без дозволу адміністрації.

         Заклад освіти та його працівники не несуть відповідальності за втрату або пошкодження особистих мобільних телефонів та планшетів, крім випадків безпосередньої їх вини у цьому.

3.1.13. Пропуск занять

Учень, який був відсутній   з причини хвороби до 3 календарних днів може відвідувати заклад освіти без надання довідки від лікаря.

Учень, який був відсутній  з причин хвороби протягом 3 днів і більше має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з  рекомендаціями щодо навантаження на уроці фізичної культури з вказаним терміном.

Якщо учень неспроможний відвідувати школу в будь-який день через хворобу або за будь-яких інших причин з відома батьків, необхідно надати відповідну заяву від батьків.

У разі пропусків 10 навчальних днів без поважної причини інформація про відсутність учня подається у службу у справах дітей та ювенальну поліцію.

3.1.14. Учням категорично заборонено без дозволу адміністрації, педагогів та супроводу дорослих виходити за межі території Центру.

3.1.15. Усі учні зобов'язані берегти майно навчального закладу, зелені насадження на території, бережливо поводитися зі своїми речами та речами інших учасників освітнього  процесу. У разі знаходження загублених речей, необхідно повідомити  адміністрацію або педагогів.

3.1.16. Учні зобов'язані шанобливо ставитися до роботи обслуговуючого персоналу закладу освіти, зберігати чистоту й порядок у навчальних та спальних кімнатах, туалетних кімнатах, коридорах, на території  Центру.

3.1.17. У разі навмисного пошкодження майна навчального закладу батьки учня зобов'язані відшкодувати матеріальні збитки в установленому порядку.

3.1.18. Суворо забороняється тютюнопаління в приміщенні освітнього  закладу, на території , а також поза його межами.

3.1.19 Учням не дозволено замовляти доставку на адресу Центру та приводити тварин.

 3.1.20. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Учень не повинен допускати принизливі й образливі вислови, вживати ненормативну лексику та ін.

3.2. Правила поведінки  на уроках

3.2.1. Перед дзвінком  учень  займає своє місце в класі, готує необхідні для уроку речі.

3.2.2. Учні не мають права запізнюватися на уроки без поважних причин.

 У разі спізнення на урок -  постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити дозволу сісти на місце.

 3.2.3. При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

3.2.4. За кожним учнем класу на заняттях закріплюється постійне робоче місце. Учень має право пересідати на інше місце тільки з дозволу вчителя.

3.2.5. Під час уроку учневі необхідно дотримуватися дисципліни й порядку, залишати своє робоче місце чистим.

3.2.6. За столом учень має сидіти рівно,  слухати пояснення вчителя та відповіді учнів.

3.2.7. Учні мають уважно працювати у класах під час уроків та не заважати іншим. Учні не можуть відмовлятися від виконання завдань, які ставить учитель. Для ефективності навчального процесу та для того, щоб його не переривати, учні мають протягом усього уроку перебувати в класі. Якщо виникає  нагальна потреба вийти, це можна зробити лише з дозволу вчителя.

3.2.8. Якщо учень бажає поставити вчителю запитання або відповісти, необхідно підняти руку. З дозволу вчителя підвестись і поставити питання (дати відповідь).

 3.2.9. Не можна виправляти відповіді або підказувати учневі без дозволу вчителя.

3.2.10. На уроці заборонено користуватись мобільним телефоном (грати, відповідати на дзвінки, відвідувати соціальні мережі та ін.), окрім випадків коли це необхідно для навчального процесу та дозволено вчителем.

3.2.11. Після закінчення уроку учні встають після слів учителя «Урок закінчено». Виходити з класу слід спокійно, тільки з дозволу вчителя.

3.3. Правила поведінки на перерві

3.3.1. У класі на перерві залишаються тільки чергові, які провітрюють класну кімнату, готують клас до уроку.

 3.3.2. У приміщенні закладу освіти учні мають дотримуватися порядку, розмовляти спокійно. Не підніматися без необхідності на верхній поверх..

 3.3.3. Під час перерви учні 5-10-х класів переходять до інших  навчальних кабінетів ( швейної, столярної майстерні, кабінету СПО, спортивної зали ) спокійно, без метушні й галасу.

3.3.4. Особливо уважними потрібно бути учням під час руху сходами. При пересуванні триматися правого боку. Категорично забороняється при цьому нехтувати правилами безпечної безпеки.

 3.3.5. Категорично заборонено рухаючись  сходами, користуватись гаджетами.

3.3.6. Учням забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази та жести, сковзатися та  перегинайся через поруччя.

3.3.7. Заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками.

 3.3.8. Категорично заборонено самовільно відкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у  відкриті вікна.

3.3.9. Учні мають  дбати про чистоту в закладі освіти, сміття викидати лише у призначених для цього місцях. Взуття перед входом у приміщення  очистити від бруду, снігу.

3.3.10.  В теплу погоду дозволяється проводити перерву на подвір’ї, ігровому та спортивному   майданчику, але не займатися на спортивному обладнанні без дозволу.

3.3.11.В зимовий період виходити з приміщень на територію закладу без верхнього одягу забороняється.

3.3.12. На перервах учні можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, адміністрації закладу освіти , та інших осіб за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

3.3.13. При зверненні чергового вчителя/учня учень має  зупинитись, мовчки вислухати зауваження чи прохання та спокійно відреагувати на звернення.

3.3.14. На перерві необхідно слідкувати за часом та підійти до класу, де проходитиме урок, за 2-3 хвилини до дзвінка.

3.3.15. Категорично заборонено учням під час перерви  відвідувати приміщення спеціального призначення (горище, підвали, підсобні приміщення, котельні, господарські споруди та ін.)

3.4. Поведінка учнів у їдальні

3.4.1 Для колективного відвідування їдальні учні вишиковуються за вчителем чи вихователем та прямують  до їдальні із дотриманням всіх правил безпечної поведінки.

 3.4.2 При колективному відвідуванні їдальні учня заборонено заходити до їдальні без супроводу педагога.

3.4.3. До їдальні необхідно заходити спокійно, не штовхаючись та не галасуючи.

3.4.4.У  їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

3.4.5. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні та сідати за столи у верхньому одязі.

3.4.6. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.

3.4.7. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно. Дотримуючись правил гарного тону, необхідно привітатись із працівниками їдальні, а також варто побажати оточуючим «смачного». За можливості пропускати молодших за віком та педагогів.

3. 4.8. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3.4.9. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству. Категорично заборонено гратися їжею, розкидати її по столу та їдальні, штовхатися за столом.

3.4.10. Учні мають дбайливо ставитися до майна  їдальні.

3.4.11.  Після закінчення вживання їжі необхідно обережно встати з-за столу, щоб не потурбувати інших учнів, за можливості віднести брудний посуд, вийти за межі їдальні та спокійно зачекати  на інших учнів та вчителя чи вихователя.

3.4.12. Відвідування їдальні учнями  під час уроків  суворо заборонено.

3.5. Поведінка учнів після закінчення уроків, занять

3.5.1. Після закінчення занять та позаурочних заходів учні не мають права знаходитись у приміщенні навчального корпусу або інших навчальних приміщень  без нагляду педагогічних працівників.

3.5.2. Після уроків, занять учні у супроводі педагога  виходять спокійно, переходять до спального корпусу, дотримуючись порядку та черги біля виходу.

3.5.3. Заборонено кричати, штовхатись, нецензурно висловлюватись в очікуванні черги свого класу на вихід з приміщення .

3.5.4. Забороняється виходити з навчального корпусу або інших навчальних приміщень  після закінчення уроків, занять по одному  та без супроводу педагога.

3.5.5. Учні можуть перебувати після уроків  у навчальному корпусі для відвідування реабілітаційних  заходів, гурткових занять  у відведений, графіком занять, час.

3.6. Правила внутрішнього розпорядку та поведінки у гуртожитку (спальному корпусі)

Учні , які здобувають базову середню  освіту в спеціальному закладі освіти не за місцем проживання, на період навчання забезпечуються гуртожитком.

3.6.1. Учні (вихованці), які проживають у гуртожитку, мають право:

- проживати в закріпленій житловій кімнаті при умові дотримання правил внутрішнього розпорядку та  правил проживання в гуртожитках;

- користуватися приміщеннями навчального і культурно-побутового призначення, обладнанням, інвентарем гуртожитку;

- брати участь через органи учнівського самоврядування  у вирішенні

питань поліпшення житлово-побутових умов проживання, організації виховної роботи і дозвілля.

3.6.2.  Учні (вихованці), які проживають у гуртожитку, зобов’язані:

-         дотримуватися правил внутрішнього розпорядку та правил  техніки безпеки,

пожежної безпеки тощо;

-         підтримувати чистоту і порядок у кімнаті, де проживають, та в місцях

загального користування;

-         щодня проводити прибирання в своїй кімнаті і своєчасно виносити сміття;

-         проводити чергування на  поверхах та місць загального користування 

згідно графіка;

-         економно витрачати електроенергію і воду;

-         брати участь в позаурочний час в роботах з благоустрою та озеленення

території гуртожитку;

-         берегти майно Центру, надавати посильну допомогу в ремонті, акуратно

відноситися як до свого, так і до чужого майна;

-         бути ввічливим у спілкуванні з адміністрацією, вихователями, учителями,

працівниками закладу освіти, батьками інших учнів, а також з учнями.

3.6.3.  Умови проживання у гуртожитку (спальному корпусі)

- Приміщення гуртожитку, його обладнання, інвентар, який видається в користування, є державною власністю.

-       Майно для особистого користування видається учням (вихованців) під їх

особисту відповідальність  та відповідальність педагогів, які працюють з виховною групою. Опис майна і речей загального користування в кімнатах та список вихованців заноситься у паспорт спальної кімнати, який вивішується у кожній спальній кімнаті. З числа вихованців, які проживають у кімнаті , обирається староста. Старости кімнат діють в координації з вихователями, заступником директора з виховної роботи, а також з педагогом-організатором, представником учнівського самоврядування.

- Із числа вихованців-мешканців гуртожитку призначається черговий клас відповідно до графіку чергування, складеного педагогом-організатором.

Чергові зобов’язані:

слідкувати за порядком на поверхах;

слідкувати за дотриманням мешканцями гуртожитку  та його відвідувачами Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку;

в разі виявлення порушення  - повідомляти чергового вихователя, педагога-організатора.

Чергові по гуртожитку (спальному корпусі), які порушили умови чергування, залучаються до повторного чергування протягом 3 днів. Відмова від чергування розглядається як грубе порушення правил проживання.

- Вхід до гуртожитку дозволяється:

учням (вихованцям)  гуртожитку – з 7.00 до 21.00 години;

відвідувачам – тільки у не навчальний час з 15.00 години до 21.00 години у робочі дні та з 11.00 години до 21.00 години у вихідні та святкові дні;

близьким родичам – з 07.00 до 21.00 години за наявності документу, що підтверджує родинні зв’язки;

-       Культурно-масові заходи в гуртожитку здійснюються за планами,

розробленими педагогом-організатором, вихователями, погодженими з  заступником директора  виховної роботи та затвердженими директором Центру.  Усі заходи повинні закінчуватись до 20.00 години.

-       У нічний час заборонено створювати шум, що перевищує

звукоізоляційність кімнати, повинна дотримуватись тиша, у коридорах  та місцях загального користування залишається тільки чергове освітлення.

-       Учні (вихованці) середніх та старших класів Центру  проживають в

гуртожитку  на умовах самообслуговування.  Зміна постільної білизни проводиться згідно зі встановленими нормами та за потреби.

-       Учням молодших класів та вихованцям, які потребують спеціального

догляду,  надаться допомога у обслуговуванні помічниками вихователів.

-       У разі захворювання учня (вихованця), який проживають у  гуртожитку,

хворий оглядаться медичним персоналом закладу освіти, при потребі відселяється у кімнату-ізолятор або направляється у лікувальний заклад.

3.6.4.  Учням (вихованцям), які проживають у гуртожитку, забороняється:

-         порушувати тишу з 21.00 по 07.00 години.

-         зберігати  у спальних кімнатах гуртожитку продукти харчування;

-         зберігати коштовні речі ( адміністрація та педагогічні працівники закладу за

зберігання особистих речей, які не зберігалися під контролем у педпрацівника, відповідальності не несуть);

-         переселятися з однієї кімнати в іншу та пересувати меблі  без дозволу;

-         передавати ключі від кімнати стороннім особам;

-         вести самовільний монтаж, демонтаж і ремонт електропроводки;

-         наклеювати на стінах і шафах картини, оголошення, розклад тощо;

-         користуватися в кімнатах електронагрівальними приладами,

кип'ятильниками, чайниками  тощо;

-         приносити та зберігати в гуртожитку вибухонебезпечні матеріали і речовини;

-         влаштовувати сторонніх осіб на ночівлю;

-         вмикати апаратуру з гучністю, що перевищує чутність у межах кімнати;

-         строювати шум, а також вмикати телевізійну, комп’ютерну  та користуватися аудіоапаратурою після 21.00 години;

-         перебувати на подвір’ї, за територією закладу освіти після 20.30;

-         утримувати  тварин, птахів;

-         палити в приміщеннях гуртожитку;

-         проникати до гуртожитку через вікна, сидіти на підвіконнях, столах,

перилах  чи дозволяти робити це стороннім особам.

-         витрушувати, простирадла,  килими, ковдри з вікон,  на сходах, у коридорі.

-         зберігати в кімнатах продукти, що скоро псуються.

-         відпочивати на ліжку у верхньому одязі, взутті, зберігати речі під матрацом.

-         засмічувати раковини умивальників, туалети різними відходами, залишками їжі, іншими речами;

-         залишати не складеними одяг, білизну, взуття, а також вішати їх на вікна,

двері, дверцята меблів.

-         вхід до гуртожитку в спальні та ігрові кімнати батькам (особам, що їх

замінюють) учнів та відвідувачів з дозволу адміністрація закладу освіти .

-         у разі грубого або неодноразового порушення Правил  внутрішнього

розпорядку в гуртожитку адміністрація закладу освіти має право відмовити дитині у проживанні в гуртожитку.

 

3.7.         Правила поведінки учнів  у лазні

3.7.1. Учні зобов’язані:

-         відвідувати лазню один раз на тиждень за встановленим  графіком та за

потреби;

-         приймати лазневі процедури  обов'язково під наглядом дорослих;

-         прийняти душ з використанням миючих засобів (виключно мила, шампуню

та гелю для душу)

-         дотримуватись максимального часу перебування в лазні  – 15 хвилин;

-         виконувати вказівки та дотримуватися вимог працівників лазні;

-         негайно попередити дорослих, відчувши дискомфорт (нудоту,

запаморочення, потемніння в очах).

-         залишати верхній одяг на вішаках; забороняється заходити  у вуличному

взутті;

-         одягатися та виходити на вулицю тільки після того, як тіло остаточно

обсохло;

-         підтримувати чистоту і порядок у приміщенні лазні;

-         викидати сміття лише у відведених для цього місцях;

-         до праці працівників лазні ставитися з повагою;

-         економно ставитись до водо- та енергоресурсів.

3.7.2.  Учням не дозволяється:

-         вести себе дуже шумно, буйно і некультурно,  бігати та штовхати інших;

-         вести суперечки або провокувати сварки;

-         застосовувати силу до інших відвідувачів,  що знаходяться у лазні;

-          перевищувати максимально допустимий час перебування у лазні;

-          проносити будь-які електронні пристрої, вести фото-відеозйомку;

-         відвідувати лазню , якщо підвищена температура тіла, гострі запальні

захворювання вух, очей;

-         заходити в технічні і службові приміщення лазні;

-         заходити в лазню  з тваринами,  птахами;

-         приносити та вживати продукти харчування.

 

IV. Відповідальність учнів за порушення Правил

У разі порушень Правил внутрішнього розпорядку (правил поведінки здобувачів освіти), встановлених норм, адміністрацією  закладу освіти, передбачаються такі наслідки  для учнів:

1.     При незначних порушеннях:

- Усне зауваження;

- Навчання відповідальності за свої дії.

- Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.

- Написання пояснювальної записки.

- Витримка часу.

- Виховна розмова з класним учителем.

- Написання листа вибачення.

- Перерозподіл привілеїв.

- Затримання після занять.

- Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.

- Консультація шкільного психолога.

- Видалення з класу (під наглядом дорослих).

- Зустріч учня з директором.

2.     При значних порушеннях:

- Негайна персональна зустріч із батьками.

- Укладання з учнем поведінкового контракту.

- Відшкодування збитку шкільного майна.

- Передача справи на розгляд відповідних органів влади (поліція, прокуратура).

- Винесення догани, включно із занесенням її в особову справу учня;

- виклик учня самого або з батьками на педагогічну нараду.

- виклик учня на засідання Ради профілактики Центру.

 

V. Заохочення учнів

За досягнення у навчанні та/або суспільій діяльності учні можуть бути відзначені:

- грамотами та дипломами різних рівнів,

 - похвальним листом,

- цінними подарунками,

 - іншими способами, не забороненими Законодавством України.

 

 VI. Прикінцеві положення

6.1. Дані Правила вступають в дію з моменту  їх узгодження з  усіма учасниками освітнього  процесу.

6.2. Відповідальність за доведення інформації до учнів Центру та їхніх батьків (осіб що їх заміняють) та контроль за дотриманням учнів  Правил покладається на адміністрацію закладу освіти та педагогів.

 6.3. Якщо будь-який учасник освітнього  процесу стає свідком  порушення даних Правил, він має повідомити про це класного керівника та/або адміністрацію Центру.

 6.4. Про випадки порушення Правил здобувачів освіти батьки мають бути повідомлені класним керівником або вихователем.

6.5. Дані Правила  є обов’язковими для виконання всіма учнями Центру.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар